Korset - Veien til Gud

Korset - Veien til Gud

fredag 11. mai 2018

11 Mai 2018 - Gjør deg klar for det som ligger foran deg! Rett deg opp og søk mitt ansikt som aldri før!




Den 24. april 2018 fikk jeg en visjon om en mann som jeg opplevde var president Donald Trump.

En stor slange krøp rundt mens Trumps fot var på dens nakke. Jeg tror at denne slangen var Leviathan, som representerer fordreining og løgn, hvordan fienden forvrenger ting osv. Den forsøkte viltert å vri og gjøre forstyrrende forsøk på å bli fri, og ønsket å ta over. Gud, hjelp oss!

Nylig har jeg følt at det er ting som forsøker å gjøre forandring i Åndens rike, da forbønnene har gått inn i "himmelens domstoler" og roper ut til Gud for å oppheve forbannelsene over vår nasjon og våre ledere som prøver å gjøre det rette i Guds syn.

30. april hørte jeg: "Da kommer Enden." Jeg tenkte på det Jesus sa at evangeliet må bli forkynt for hele verden, så ville enden komme. De fremste misjonærgruppene har sagt at om det går som forventet, ville evangeliet bli forkynt/undervist for alle kjente mennesker innen 2020, og at et skriftlig evangelium vil være tilgjengelig for alle befolkningsgrupper innen 2024! Det ville være omtrent samme tid som den neste store solformørkelsen som vil krysse USA fra sørvest til nordøst. (Oa: Solformøkelse som går over en hel nasjon betyr dom, les da denne artikkelen om emnet og om forrige solformørkelse som gikk over USA ifjor)

Da jeg ba den 2. mai, ble jeg påminnet om at det var nesten 20 år siden sommeren 1999 da Herren snakket til meg om «neste borgerkrig». Han hadde ledet min mann, meg og våre barn til å gjøre en forbønns bønn tur rundt i landet fra Florida, opp østkysten, over til Montana, ned til AZ, deretter tilbake til South Carolina. Vi var i vårt gamle hjem i Charleston, SC, hvor Herren hadde ledet oss ned til havet for å se på fortet der de første skuddene ble avfyrt, som satte i gang borgerkrigen (Oa: Mellom Sør og Nordstatene). Etterpå kontaktet vi en pastor i Charleston og hjalp til i hans kirke. I løpet av den tiden talte Herren til meg om "neste borgerkrig". Jeg ble forvirret fordi jeg ikke så noe som lignet på en borgerkrigstilstand da, men i løpet av de siste 10 årene (spesielt mellom 2008 og 2016), sjokkerende og nesten besluttsomme angrep kom imot vårt land og våre sosiale kultur som aldri før i min livstid.

Da jeg tenkte på dette, sa Herren,

"Det er en borgerkrig mellom godt mot ondskap, rett mot feil, mørke mot lys - tidenes borgerkrig, for i løpet av innhøstingen kommer alt til frukten - hveten og ugresset, rett og feil, sannheten og løgnene. Og bare de med øynene å se vil kunne se forskjellen. Så vær nær meg. Gå på mine veier, stol på og leve i mitt ord, for jeg er GUD DEN ALLMEKTIGE, og jeg vil ha et hellig folk! ", Sier Herren.

Jeg svarte: "Herre, hjelp oss til ikke å bli lurt!"

Da sa han: "Hvis du går på mine veier og stoler på min Ånd, vil du IKKE bli bedratt."

Gud, hjelp oss alle! Da, tidlig på morgenen den 7. mai, da jeg lå våken og ba 3 om morgenen sa Herren,

"Det er noen ondkskapsfulle grupper i dette landet. De vill totalt ødelegge denne nasjonen, hvis jeg lot dem gjøre det. Så langt har jeg hindret dem. Men min tålmodighet har blitt tynnslitt. "

Som Han sa dette, så jeg at Han tittet trist og misfornøyd på nasjonen. Han fortsatte…

«Med all synd og ondskap, min rettferdige dom ønsker å ødelegge denne nasjonen ... men jeg ser Resten (Oa: siste rest troende som er trofast mot Ham). De er grunnen til at jeg ikke har gjort dette frem til nå. Jeg ser også alle babyer og barn, og selv om du (USA) har ødelagt så mange av Mine babyer gjennom abort, har jeg fortsatt barmhjertighet over babyene. Å, at du, mitt folk, ville omvende seg, slik at ingen ytterligere dom ville komme ... men det ville du ikke. Derfor kommer dommen! Forbered deg selv for hva som ligger foran! Forbered deg selv og søk ansiktet mitt som aldri før! Gjør deg klar!"

Jeg ropte: "Å, Herre, ha barmhjertighet med oss!

Herren fortsatte: "Min rettferdighet krever dom!"

Jeg sa, "Husk Jesu Blod, Herre, og din nåde! I vrede, husk nåde!

Da sa Han: "Min nåde er oppbrukt (!!) ved denne nasjonen, men jeg husker Resten! Folk, GJØR Herrens ord! "

Jeg er bare en budbærer, en "vaktmann på muren", og jeg skulle ønske jeg hadde mange spennende og fantastiske ord å dele som andre profeter. Jeg hører de sier hvor fantastisk ting kommer til å bli, men jeg prøver bare å dele med deg hva Gud forteller meg, og jeg prøver å dele det slik han forteller meg. Jeg er definitivt knyttet til Jeremia, Esekiel, Johannes Døperen, og mange andre, men jeg hevder ikke å sammenligne meg med dem. De var fantastiske Guds tjenere som var helt overgitt til Gud, og det er alt jeg har bestrevet å være i over 30 år, med Guds hjelp og ved hans nåde.

Vennligst be over disse ordene jeg har delt og gjør som du ser hensiktsmessig. I over 30 år har Gud gitt meg budskap som dette for å dele med sitt folk, men Kirken har ikke lyst til å høre dem. Jeg ber fortsatt og samråder meg for Guds folk og dette landet, i håp om at de ville OMVENDE SEG, OMVENDE SEG, OMVENDE SEG, og vende seg helt tilbake til Gud. Jeg ber kanskje, Gud vil fortsette å ha barmhjertighet og hjelpe og helbrede vårt land. Må Herren velsigne og bevare deg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar